Mobile advertising

Smart(phone) gericht

Vandaag de dag is iedereen mobiel. Zoekopdrachten via mobiele apparaten heeft desktop dan ook al ingehaald. Het is dus van belang om mobile advertising in te zetten. Mobiele campagnes kunnen erg verschillen van een desktop campagne. Zo zijn zoekopdrachten via smartphones vaak korter en algemener dan zoekopdrachten uitgevoerd vanaf een desktop. Ook maakt een smartphone actiegerichte uitingen mogelijk. Zo kan er met een klik iets gedownload worden of er kan gelijk gebeld worden met een click-to-call.

Allereerst analyseren wij of een mobiele campagne interessant is voor jouw bedrijf. Is het voor jouw interessant, dan is het wel belangrijk om ook een gebruiksvriendelijke website voor mobiele apparaten te hebben.

Op de volgende manieren kan je ook je producten en diensten onder de aandacht brengen bij jouw doelgroep.

E-mailmarketing

Je klanten belonen? Breng ze als eerste op de hoogte van nieuws en acties. Het resultaat: terugkerende, trouwe klanten en meer conversies.

lees meer

Social marketing

De actualiteit en populariteit op social media hebben invloed op de autoriteit van je website en de beleving van je consumenten.

lees meer
6 redenen om voor Sales Care te kiezen
In 2015 hebben wij ruim € 3.000.000 aan mediabudget gemanaged voor onze klanten.
Meer dan 100 klanten hebben in 2015 Sales Care hun online campagne toevertrouwd.
Ons team bestaat uit Google AdWords-, Analytics-, Display-, Shopping-, Video-, en Bing Ads-gecertificeerde specialisten.
Het is de combinatie van onze kennis, creativiteit en originaliteit die je zoekt in een online marketingbureau.
Ons team is voortdurend in beweging om op de hoogte te blijven van de allerlaatste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing.
Omdat wij ons realiseren wat de impact van een sterke website en campagne kan zijn.