Conversie optimalisatie

Effectieve website

Kleine veranderingen kunnen een groot verschil maken. Daarom wordt A/B-testing een steeds belangrijker aspect in het optimaliseren van je website. Het stelt ons in staat om direct het beste resultaat te zien en het bevestigt (of ontkent) onze intuïtie.

Korte uitleg: Bij een A/B-test worden twee verschillende versies van een webpagina gemaakt. Beide varianten wijken op een punt van elkaar af en worden tijdens een vooraf bepaalde periode getoond aan je websitebezoekers. Na afloop van de testperiode vertellen de statistieken welke variant het beste heeft gepresteerd.

Met een A/B-test brengen we de doelstellingen voor een bepaalde pagina in kaart. Ook maken we een meetplan op, zodat we makkelijk kunnen concluderen welke wijziging daadwerkelijk doorgevoerd kan worden. Na het testen wordt duidelijk welke variant het beste werkt, en deze voeren onze developers direct door op de website.

A/B-testing kan op de volgende diensten worden toegepast.

E-mailmarketing

Je klanten belonen? Breng ze als eerste op de hoogte van nieuws en acties. Het resultaat: terugkerende, trouwe klanten en meer conversies.

lees meer

Paid search

De meest effectieve manier om betaalde traffic naar je website te leiden, is met een succesvolle paid search campagne.

lees meer
6 redenen om voor Sales Care te kiezen
In 2015 hebben wij ruim € 3.000.000 aan mediabudget gemanaged voor onze klanten.
Meer dan 100 klanten hebben in 2015 Sales Care hun online campagne toevertrouwd.
Ons team bestaat uit Google AdWords-, Analytics-, Display-, Shopping-, Video-, en Bing Ads-gecertificeerde specialisten.
Het is de combinatie van onze kennis, creativiteit en originaliteit die je zoekt in een online marketingbureau.
Ons team is voortdurend in beweging om op de hoogte te blijven van de allerlaatste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing.
Omdat wij ons realiseren wat de impact van een sterke website en campagne kan zijn.