Zoekmachine optimalisatie

Voor organisch betere resultaten

Het doel van zoekmachine optimalisatie (SEO) is om met je website een toppositie te behalen binnen de organische zoekresultaten van zoekmachines als Google. Door je dienst(en) of product(en) goed te ranken in de organische zoekresultaten zorgt dat ervoor dat je meer bezoekers, leads en klanten ontvangt. Onze SEO-experts zullen hiervoor de website op de volgende drie belangrijke onderdelen optimaliseren: techniek, content en off-site via linkbuilding.

Techniek, content & links

Onze SEO-experts starten met een analyse van de website. In hoeverre is de techniek op orde en kunnen zoekmachines als Google de website goed indexeren. Sluit de content (teksten, afbeeldingen en video’s) goed aan bij de zoekopdrachten van de gebruikers in Google? En hoe ziet jouw off-site linkprofiel eruit, die voor zoekmachines als meetinstrument wordt gebruikt om de autoriteit van een website weer te geven.

Een SEO campagne met Sales Care betekent

  • Diepgaande analyses en een duidelijke strategie
  • Technische verbeteringen aan de website
  • Logische en passende content verbeteringen
  • Een sterker linkprofiel
  • Meetbaar beter resultaat
  • Pro-actieve communicatie met gecertificeerde online marketing consultants
  • Maandelijkse duidelijke rapportages

Neem hier contact op voor een vrijblijvende scan van de huidige prestaties of bel 030 74 00 999 en wij staan je graag te woord.

Wij hebben al meer dan 90 bedrijven geholpen om hun websites te optimaliseren. Dit deden we met een strategische mix van de volgende diensten.

SEO

De techniek van je website is de eerste stap naar een betere zichtbaarheid in het digitale landschap. Wij zorgen dat dit in orde is.

lees meer

Contentmarketing

Wij willen jouw verhaal vertellen op een manier dat het staat als een huis. Zowel voor gebruikers als zoekmachines.

lees meer

Social marketing

De actualiteit en populariteit op social media hebben invloed op de autoriteit van je website en de beleving van je consumenten.

lees meer

Conversie optimalisatie

Kleine aanpassingen kunnen grote impact hebben. Wij testen verschillende varianten om de gebruiksvriendelijkheid en het conversiepercentage op je website te verbeteren.

lees meer

Technische optimalisatie

De techniek van je website is de eerste stap naar een betere zichtbaarheid in het digitale landschap. Wij zorgen dat dit in orde is.

lees meer

Webanalytics

De resultaten van je geoptimaliseerde website en online marketingactiviteiten zien we terug in Google Analytics. Zo ontdekken we nieuwe optimalisatie- en conversiekansen.

lees meer
6 redenen om voor Sales Care te kiezen
In 2015 hebben wij ruim € 3.000.000 aan mediabudget gemanaged voor onze klanten.
Meer dan 100 klanten hebben in 2015 Sales Care hun online campagne toevertrouwd.
Ons team bestaat uit Google AdWords-, Analytics-, Display-, Shopping-, Video-, en Bing Ads-gecertificeerde specialisten.
Het is de combinatie van onze kennis, creativiteit en originaliteit die je zoekt in een online marketingbureau.
Ons team is voortdurend in beweging om op de hoogte te blijven van de allerlaatste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing.
Omdat wij ons realiseren wat de impact van een sterke website en campagne kan zijn.